RYLZ - (DECLINED)

View previous topic View next topic Go down

RYLZ - (DECLINED)

Post by RYLZ on Sun 22 Feb 2015, 14:44

1. In-game name: RYLZ

2. Age: 17

3. Xfire: royalllz

4. Are you or have you been banned from any servers?: nope

5. How long have you been playing COD?: since 09

6. What are your previous clans?: b2bas, vicious, deadline, wy6, gse, ultim8

7. How did you hear about us?: I don't really know, ingame maybe? ^^

8. Why do you want to join ^9gag and what can you bring?: I want to join cause I wanna play some wars ofc, your teamplay is nice spicey and I wanna get some of mine too^^

9. What country you are located in?: Croatia

10. Do you have the original CD KEY?: YEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

11. Do you have a TS3?: Of course

12. Do you have the latest version of AC Veritas installed? yes sir

13. If you want to add any other information, type below: idk :pp

RYLZ

Posts : 5
Join date : 2015-02-22

View user profile

Back to top Go down

Re: RYLZ - (DECLINED)

Post by mrKKK on Sun 22 Feb 2015, 14:46

Test.
avatar
mrKKK

Posts : 1135
Join date : 2013-07-18
Age : 26
Location : Poland

View user profile

Back to top Go down

Re: RYLZ - (DECLINED)

Post by F1ZZyk on Sun 22 Feb 2015, 14:47

Tesstttt .
avatar
F1ZZyk

Posts : 20
Join date : 2014-09-14

View user profile

Back to top Go down

Re: RYLZ - (DECLINED)

Post by RYLZ on Sun 22 Feb 2015, 15:33

Damn :pp

RYLZ

Posts : 5
Join date : 2015-02-22

View user profile

Back to top Go down

Re: RYLZ - (DECLINED)

Post by aussie on Sun 22 Feb 2015, 20:47

Good player

aussie

Posts : 30
Join date : 2014-03-10

View user profile

Back to top Go down

Re: RYLZ - (DECLINED)

Post by Fionix on Sun 22 Feb 2015, 20:56

Yeah worth a test for sure, also Kusta is Croatian in our clan, you boys know each other?

_________________
^9gag / fionix
avatar
Fionix
Admin

Posts : 1537
Join date : 2012-08-29
Age : 24
Location : United Kingdom

View user profile http://9gag.niceboard.com

Back to top Go down

Re: RYLZ - (DECLINED)

Post by RYLZ on Sun 22 Feb 2015, 20:57

not in rl, but ingame yeah ^^

RYLZ

Posts : 5
Join date : 2015-02-22

View user profile

Back to top Go down

Re: RYLZ - (DECLINED)

Post by KusTa on Tue 24 Feb 2015, 11:54

Test.yep we know each other ingame only..now you guys will learn cro like I learn pl Razz
avatar
KusTa

Posts : 10
Join date : 2014-10-25
Age : 23
Location : Croatia

View user profile

Back to top Go down

Re: RYLZ - (DECLINED)

Post by kavu on Tue 24 Feb 2015, 13:24

cro easy language jocolor
avatar
kavu

Posts : 166
Join date : 2013-09-15
Age : 18
Location : Proland

View user profile

Back to top Go down

Re: RYLZ - (DECLINED)

Post by RYLZ on Tue 24 Feb 2015, 16:55

just wanted to add some clans I was in aswell : Impossible, unitA

RYLZ

Posts : 5
Join date : 2015-02-22

View user profile

Back to top Go down

Re: RYLZ - (DECLINED)

Post by RYLZ on Wed 25 Feb 2015, 20:17

close my app guys, not interested anymore
thanks for everything

RYLZ

Posts : 5
Join date : 2015-02-22

View user profile

Back to top Go down

Re: RYLZ - (DECLINED)

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum